Han med de vackra ögonen

Var på bio idag med min pappa och syster. Innan bio såg jag en jättesöt kille, han hade världens finaste ögon och vi fick ögonkontakt precis innan bion. Det verkade som om han väntade på någon och jag tänkte att han såklart väntade på sin flickvän. Min blick fick upmärksamhet åt ett annat håll och han försvann. När vi sedan skulle gå in i biografen gick han precis framför mig med en äldre man, antagligen hans morfar eller nåt. Hur sött som helst! Jag kommer antagligen aldrig träffa honom igen vilket känns ganska deprimerande.

Filmen jag såg var "Morgan Pålsson". En helt okej film med humor, kanske inte alltid lika rolig. Inte bästa filmen jag har sett, men helt okej som sagt.

Schlager idag igen då jag är bänkad framför tv:n som vanligt. De flesta som har hört bidragen tror att Perelli kommer vidare till Globen. Bara för det kommer alla ha så höga förväntningar och låten kanske inte är så bra som alla säger. Men jag ska i alla fall bilda mig en egen uppfattning, har inga förväntningar!




Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-01 @ 19:58:55
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0