Pigg och shoppingabstinens

Vaknade av klockan som jag hade ställt på 8, hade inte behövt gå upp förrän halv 9, men jag ville dra mig lite och bli lite piggare idag. Tänkte att jag skulle lägga mig tidigare igår men det blev det inte. Känner mig ändå ganska glad och pigg idag.
Nu sitter jag i skolan och väntar på att min historielektion ska börja. Fattar inte var alla har tagit vägen, vissa av mina kompisar har lektion men de som brukar vara här vid denna tiden är inte här. Kanske är dem på föreläsningen om spanska maffian i aulan. Får väl se.

Har sjukt mycket abstinens på att shoppa, ska till Ullared i april, får vänta tills dess om jag ska ha råd. Måste tänka på englandsresan som jag ska göra i sommar.

Kommentarer
Postat av: lykkan

jag har också shoppingabstines!!! Fast jag kan bara hålla mig till påsklovet haha :)

2008-03-13 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0