Rastlös

Har alltid tyckt det är skönt att slappa och inte göra nånting, men nu när jag så in i rastlös. Vill bara hitta på nåt riktigt kul, men det är inte så lätt. Syrran och kusin Sara sitter och chattar med killar i deras ålder (14) och jag satt för en stund sen och tittade på "King Arthur" med pappa, faster, hennes man och min andra lilla kusin på 10 år.

Jag får väl försöka stå ut med att det spritter i kroppen på mig och hoppas att det är över till imorgon. Fast hoppas ändå att jag är lika rastlös imorgon för då är jag extra peppad till att träna, plus att jag då kan ringa en vän för då jag är i samma stad som dem.

Ha en trevlig kväll, hoppas ni har nåt kul för er ;)

Den här bilden passar bra till mig just nu:

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0