Skoldag

Gick upp lite tidigare idag än jag hade behövt, alltså vid 7. Kollade på the voice och försökte bli lite pigg för idag skulle jag till skolan. Hade bara 3 (2) lektioner idag; Svenska, Naturkunskap och idrott. Redovisningen på Nk gick bra och vi hade lite trevliga diskussioner om Star wars, vi kom inte på vad han som spelar Saruman i Sagan om ringen heter i Star wars.

image20


Sen skulle vi ha idrott då vi har fördjupningsveckor. Jag och L hade valt simning, men där var inte en kotte, inte ens läraren. Så vi simmade i en halvtimme ändå, när det var gratis. Efter simningen var det kör för min del, vi tränade inför schlagermässan i Malmö. Kunde inte sjunga så bra och mycket eftersom jag fortfarande är förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0