Skönt med träningen!

Har precis varit och tränat på fitnesscenter. Gick på ett pass med step intervall, som är konditionsträning på stepbräda varvat med styrkeövningar.
Kan inte nog poängtera hur jäkla skönt det är att träna sig svettig. Plus att man blir så avslappnad efteråt. Det är rikitgt skönt, speciellt på en fredag då man kan släppa allt som har med skolan att göra.
Ska snart duscha. Senare ska jag se "Så ska det låta", "Robins" med Björn Gustafsson, det kommer bli perfekt! Två av mina favoritkomiker i en show! Vid 22.30 ska jag se en film på ettan som heter "In good company" tror jag. En film med Scarlett Johansson, gillar henne!

Så ser min kväll ut, hoppas ni har en lika avslappnad eller en festkväll som får er att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0