Blogg.se i ett nötskal

Känner mig lite ledsen och har dåligt samvete fast jag inte har gjort något. Någon har skrivit en taskig kommentar i en blogg jag brukar läsa och tydligen står det att det är från mig (mitt ipnr). Faktum är att jag inte känner den här personen särskilt bra och skulle därför aldrig få för mig att skriva det som någon dum jävel har skrivit. Därför måste det ha blivit något fel och jag lägger skulden på blogg.se då jag inte vet vem jag annars ska lägga skulden på. That's it! Blogg.se i ett nötskal, som ger en felaktig bild av vem man egentligen är.

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en grym dag! gå gärna in på minblogg och svara på vem som bär upp bikinin bäst! :D

2008-05-09 @ 22:07:12
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Magdalena

ibland klantar dom allt till det rejält...

2008-05-09 @ 22:08:21
URL: http://miboden.blogg.se
Postat av: lykkan

Ha inte dåligt samvete snuttan, inget du kan hjälpa!

2008-05-10 @ 00:02:27
Postat av: lie

gumman, det blev litta fel. men du ska veta att jag saknar dig & sårå. puss babe

2008-05-10 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0