Jag ska inte låta ångesten ta över

Passar på att skriva lite nu när jag ändå är inne på bloggen. Just nu håller jag på att läsa min engelska bok som ska vara färdig till imorgon, 200 sidor kvar ungefär. Hej Ångest! Har även bokat biobiljetter till "What happens in Las vegas" som jag ska se med systrarna och mamma imorgon kväll.
Idag är det  Eurovision semifinal där Perrelli är med, ska bli spännande men jag tror att hon klarar sig. Så nu får jag ta och läsa så att jag kan se det utan ångest, fast det kommer jag nog göra ändå. Skolan får inte förstöra mina nöjen. Jag ska minsann inte låta ångesten ta över mitt liv!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: lie

hur var filmen? =D

2008-05-24 @ 10:47:31
URL: http://hejemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0