Plugg, stress och snart Siesta

På den senaste tiden har jag haft sjukt mycket att göra; alla läxor tar död på mig. Tycker att man borde ha erfarenhet av att det alltid är så här stressigt i slutet på terminen, men det är ändå alltid lika jobbigt. Ska bli så skönt på onsdag då vi åker till Siesta och man har alla inlämningar och redovisningar klart!

Så idag blir det inte mer än att plugga, vill träna också om jag hinner. Snart börjar min historialektion så jag får bege mig.
Lie, ska försöka uppdatera lite oftare när allt lagt sig <3

Kommentarer
Postat av: lie

härligt att höra! har inte hört av dig på länge!
saknar dig lite sårå (a) förresten .. skulle vi vara på fredag? lykkan kan inte men jag kan nog ändå. först skulle jag till mormor men jag behöver inte. puss babe (:

2008-05-22 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0