Yesterday

Rensade garderoben igår och när jag rensat ut det som jag inte vill ha och så jag inte använder, så fick jag mig en lite rolig syn. Jag kollade bland mina toppar och linnen och allt där var antingen gult eller vitt..haha. Jag har ju lite andra färger med men inte som var tvättat just då. Känns i alla fall skönt att ha rensat bort och lagt undan vinterkläderna. Usch!

Igår var jag även hos Johan med Lie, vi tittade på två filmer; en tråkig film som heter "Lars and his girl" (tror det var nåt sånt) som handlar om en man som blir tillsammans med en docka. Sen såg vi en skräckfilm som heter "One missed call", den var mycket bättre och faktiskt lite läskig, men bara lite. Efter det tittade vi på tv..
Vi hade i alla fall skoj och skrattade en hel del...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0