Biblioteket mitt nästa hem?



Ingen uppskjutning idag inte! Känns som det är det enda jag tänker på just nu; "skjut inte upp, skjut inte upp".
Varför? Jo för att jag mår så dåligt av att skjuta upp saker hela tiden och därför har jag kommit en bit påvägen genom att ta tag i sakerna. Idag satt jag tex. med L på biblioteket i Ystad då jag hann med att göra allt jag skulle. Hade jag suttit hemma hade jag inte fått gjort något på den listan jag hade skrivit. Bevis på att jag helst inte ska sitta hemma och plugga. Får gå till biblan lite oftare.
En bok som har hjälpt mig enormt mycket med mitt uppskutarbeteende är "Gör det nu!" av Rita Emmett. Den är läsvärd om man har samma problem som jag!

Kommentarer
Postat av: S

min nya favoritbok? :)

känner mig trots allt ganska stolt över mig själv eftersom jag satt hela eftermiddagen igår och skrev en jättebra bokanalys!

Det känns som om det kommer en lite lugnare period nu framöver :)

2008-11-07 @ 08:03:06
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0