En snabb måndag

Idag har varit en bra dag och den har gått så fort. En måndag har aldrig gått så fort innan!
Pratade med Roger om mitt projektarbete och jag fick verkligen en spark i baken, nu jävlar ska det pluggas projektarbete.
På "Staden och framtiden" höll jag på att somna i slutet av lektionen så jag var tvungen att ställa mig upp för att hålla mig vaken. Men vår lärare Ingegerd förstod som hon oftast gör. Hon är verkligen snäll!
Efter skolan träffade jag på Lie och vi gick in på pressbyrån där jag köpte mig en kaffe, det behövdes!
På kvällen stack jag och tränade styrka. Det var ett riktigt bra pass men sjukt jobbigt.
Ja, så har min måndag sett ut.

 Kaffe är alltid gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0