Förvirrad själ

Har suttit nu några timmar och kollat efter eventuella utbildningar eller andra saker man kan göra efter gymnasiet. Vet inte riktigt vad jag vill bli men nu har jag funderat på personlig tränare, reseledare och makeup-artist. Får se om det blir nåt av dem, jag ändrar mig konstant. Kollade lite au pairannonser också och har faktiskt funderat på att prova på som aupair i USA, helst New york!
Just nu snurrar det en massa utbildningar och framtidsplaner i min hjärna, känns jobbigt. Men nu tänker jag inte mer på det. Däremot tänker jag just nu på hur sugen jag är på att festa. Är så avis på alla som är på en fest just nu!
Får ta och glömma dessa tankar för en stund , för nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Ditte

Klockan som matchar mitt nagellack!

2008-11-16 @ 20:44:20
URL: http://partyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0