Jag är hemma!

Kom hem från London igår och jag haft det så underbart kul! Det blev lite krångel i början när vi kom till vårt hotell och trodde att vi redan hade betalat, men det hade vi inte. Vi hade nämligen bara betalat despositionen och fick betala från mina föräldrars kort. Men det var ändå våra pengar eftersom vi hade fört över dem för ett tag sedan, så det ordnade sig till slut.

Eftersom vi åkte till London för att se Mcfly så hade vi tänkt köa i ungefär tre nätter. Men efter att ha pratat med Wembley Arenas manager så fick vi inte köa där för vår säkerhet. Så vi gick hem och sov och kom senare tillbaka den dagen vi skulle få vara där för att få nummerband för att man inte skulle få köa. Managern sa en helt fel tid så när vi kom dit hade redan 25 personer varit före och fått band. Inte bara det! För att kunna få band var vi tvugna att visa våra biljetter och dem hade vi på hotellrummet. Så jag var frivillig att springa och hämta dem och springa tillbaka, fy vad jobbigt det var! Elli hjälpte mig och Elin och Emma sprang sista sträckan, värsta stafetten! Sammanlagt sprang jag ungefär 4 km, min träning för veckan, haha.

Vi fick våra band trots allt och gick hem. Senare på natten gick några av oss till arenaområdet för att kolla läget och då gick det rykten om att de skulle dela ut nya band. Men vi trodde inte på det för vi såg ingen meningen med det. Så vi gick och la oss igen. När vi sedan kommer dit på morgonen har vissa fått nya band vilket betydde att ytterligare 20 personer var före oss! Snacka om att vi blev arga! Vakterna hämtade managern som förklarade för oss hur allt låg till och det ordnade sig till slut. Men vilket jävla system! Hade det varit i Sverige hade alla som skulle fått ett band och sen hade det inte varit mer med det. gaah!

När vi kom in på konserten kom vi först på andra raden och det duger verkligen inte så vi pressade oss fram till första, det var ju för fasiken dvd:n som spelades in! Konserten var den bästa jag varit på, åhh vad bra det vaaaaar!!!!!!!!! Mcfly var snyggare och bättre än någonsin! När jag står där på första raden kan inget gå fel och det är den bästa känslan i hela världen.

Eftersom vi inte behövde köa så mycket så hann vi med att göra andra saker, som att gå på Oxford street och Primark. Vi var även på julmarknad i hyde park som var jättemysig.

Bilder kommer senare för nu måste jag ta itu med viktiga saker, så som författararbetet i litteratur. Vill bara komma undan det och drömma mig bort till London och Mcfly!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, ni verkade ha haft det kul!!<3

2008-11-29 @ 18:56:02
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0