Lördag

Igår var det fest hos Vickan vilket var mycket trevligt! Var relativt nykter under hela kvällen så jag mådde bra idag.

Idag har jag tvättat, packat, kollat på The Hills och GG och fotboll. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag kommer vara i England imorgon, det är ju helt sinnes! Men skönt ska det bli att komma dit igen, och att få se Mcfly är det bästa!
Har packat det mesta nu så det är bara rummet som ska städas imorgon och det sista ska packas.
Resefebern smyger sig på nu när jag börjar inse vart jag ska, haha.

Jag vill skriva mer men kommer inte på nåt mer att skriva om. Kan ju säga att jag förhoppningsvis kommer ha massa att skriva om när jag kommer hem. Så ni får vänta till dess, men det blir nog ett litet inlägg imorgon innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ih imorrn babe! :D

2008-11-23 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0