Min söndag

Hade tänkt träna idag eftersom det inte blev något med vårt grupparbete i religion. Men jag kom på att jag kunde träna istället 25 minuter innan träningen och det var inte lönt att sticka dit. Förra gången när jag var där 35 minuter innan var det fullt.
Istället har jag spelat gitarr, Mcflys' Too close for comfort till exempel. Den ska jag lära mig riktigt bra tänkte jag!
På tal om Mcfly så är det exakt två veckor idag till jag åker till England. Jag har offrat så mycket för denna resa så jag längtar verkligen och ska riktigt njuta när jag är där, som jag alltid gör.


Mina gitarrgudar!

Kommentarer
Postat av: lie

two weeks babe!<3

2008-11-09 @ 19:15:02
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0