Öppet hus på LU

Idag var det öppet hus på Lunds universitet och det var väldigt kul men kallt och regnigt. Det var faktiskt värt att gp dit för nu vet jag vad jag kanske vill välja och vad jag inte vill välja. Jag var och lyssnade på psykologprogrammet, journalistprogrammet och juristprogrammet. Psykologprogrammet är nog inget för mig men journalist eller jurist lät spännande. Men först och främst ska jag bara läsa några kurser så att jag känner att högskola är rätt och inte bara kasta in mig i något program.

När jag kom hem var jag väldigt frusen om fötterna, det regnade ju hela dagen och jag tog såklart inget paraply med mig. Men nu är jag varm igen. Ska plugga religion fram till halv 6 för att sedan äta och åka till Ystad. Ska till ungdomsgruppen då en tjej ska berätta om volontärarbete, ska bli intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0