Pinsam förlorare

Inte har jag glömt bloggen idag! Bara det att jag har haft så mycket att göra, hm...
Var i skolan idag från klockan 8 till 16.20, hade hunnit göra massor på de hålorna jag hade men det gjorde jag inte. Mitt mål med skolan går bra! Hade i alla fall danska steg 3 idag och det var bara jag och N som var där. Vi spelade Trivial på danska. Kul och jag vann!
När vi satt där och spelade kom jag att tänka på när jag och Linnea var bästa vänner. Vi spelade alltid Trivial en period och vi drack alltid te. En gång hade vi en period då vi alltid spelade Monopol och då slog vi alltid vad om att den som förlorade skulle göra något pinsamt. En gång skulle förloraren hoppa på ett ben hela dagen och då gjorde vi det båda två. Tror det var för att det blev lika eller så tyckte vi det var för pinsamt att göra det själva. En annan gång fick förloraren ha en konstig frisyr under hela dagen. Det var en rolig tid när vi gick i 5:an eller 6:an.



Hade varit kul om vi såg ut så här!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, åh, det var verkligen fina tider. vad sägs om de där frisyrerna nästa gång vi ses? (kanske kan gå ut o ta ett glas tillsammans när vi blivit arton? ^^)

förresten, vad tycker du om hjalmar söderberg? är boken bra?

2008-11-04 @ 20:05:42
URL: http://batterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0