Söndag igen

Nu sitter jag här igen och tänker på hur fort lördagen gick. Men jag hade väldigt kul igår med Lykke och Lie då vi först kollade på Madagaskar. Senare kom Åsa också lagom till "What happens in Vegas" som vi skulle börja se. Efter den blev det "Dirty dancing". Alltså filmmys med chips, dipp, choklad och mycket skratt!

Eftersom söndagar är helgens pluggdag för mig så ska jag uppdatera min projektplan och börja på mitt religionsarbete idag. Jag har fått en riktigt bra eld i baken i och med att jag tittade på Gossip girl igår, för nu vill jag bara titta vidare på den älskade serien. Men plugg först.
Idag är det fint väder, äntligen! Det betyder att jag ska ut och gå också, kanske ska göra det nu medans solen är framme. Man vet aldrig med detta väder.


Söndagsoutfit; Svarta mjukisbyxor och randigt linne

Kommentarer
Postat av: Ellinor

söteve, snart bär det av, EN vecka idag :D

längtar enormt tills vi sitter på flygplatsen och ska boarda!



(Det blir Madagaskar för min del om två minuter^^)

2008-11-16 @ 12:38:10
Postat av: frida

snygging!!

2008-11-17 @ 20:43:27
URL: http://haysis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0