Träna!

Paus från läsning!
Har precis läst "Martin Bircks ungdom" av Hjalmar Söderberg som jag ska skriva om i Litteraturvetenskapen. Är dock inte färdig med boken, tänkte läsa så mycket jag hinner innan jag ska träna 19.20. Det blir Step intervall; Kondition på stepbräda med intervaller av styrka.

Skulle egentligen ha tränat igår men när jag kom hem från skolan var jag så trött så jag gick bara och åt, sedan gick jag och la mig i soffan där jag somnade till Glamour.

Idag känner jag mig piggare och jag ska verkligen bli färdig med min bok idag så att jag kan börja skriva min romananalys och vara färdig med den imorgon. Det ska gå!


En dag innan träning (just hemkommen från Turkiet)

Kommentarer
Postat av: Terese G

Haha, Glamour. Det är så mycket minnen...

2008-11-04 @ 18:29:15
URL: http://ceilear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0