Jag lever!



Den här veckan har varit helt underbar men ändå inte så speciell. Det känns som om jag har skrattat hela veckan och det har verkligen varit skönt. Anledningen till alla skratt är min och Sigrids nyfunna skrattobjek; Mattant Berit och Medium Karsten Torebjer från Morgonsoffan. Har ni inte sett dem så gå in på youtube och gör det dirket!
"Let's go to nightvision!"

Vi hade även Öppet hus på skolan i tisdags som jag var på. Trodde det skulle vara drygt men det var jättekul och jag blev en biobiljett rikare. Däremot blev jag en SP-Kultur t-shirt fattigare, hade velat behålla den!

En intensiv pluggvecka har det här också varit, en av de främsta anledningarna till dåligt bloggande. Men jag är tillbaka och uppdaterar så ofta som jag brukar. Blogga är trots allt något jag tycker är kul! Det blir alltså mycket blogg och mindre plugg i helgen. Sen uppdaterar jag förstås mer nästa vecka än vad jag gjort denna. Så fortsätt hålla er uppdaterade :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumma dumma Roger!!!

2008-11-16 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0