Vakna med the voice

Idag vaknade jag med The Vocie på kanal 5. Inte bokstavligen, jag gick fram till tv och satte igång den efter att ha dragit mig i sängen. Alltid när jag sätter igång The Vocie vaknar jag och blir pigg, magiskt!
Antagligen för att de är så roliga och för att det är så bra!


The voice-gänget här med Blondinbella

Har massa läxor som jag måste göra idag så det är verkligen tur att jag är ledig. En av läxorna är att se en dansk barnfilm som jag har fått låna. Kan säga att det inte dirket är en barnfilm för den handlar om apor (tecknad) och där är en fylleapa. Dessutom är det mord med i filmen..hm.
 Fast det kanske är meningen att visa hur verkligheten egentligen är. Den heter förresten Aberne og det hemmelige våben.


Kommentarer
Postat av: Ditte

...eller historien om hvordan lille Piv holdt op med att bruge sut. Haha!

2008-11-16 @ 18:54:43
URL: http://partyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0