Blogg, du är saknad!

Var hos pappa i helgen, när vi kom dit regnade det och när vi åkte hem regnade det också. Men igår var det hur fint som heslt och vi började vår dag med att gå vid havet, Ribban blev det. Sedan åkte vi till Hemmakväll för att hyra film. Det blev "21", "Ps. i love you" och "utan spår". "21" var helt klart bäst, och Jim Sturgess är såå snygg!
Jag har inte suttit vid datorn på hela helgen, därför blev jag så glad när jag fick ett sms av S att Blondinbella börjat skriva igen! Så jag skyndade mig snabbt in på hennes blogg, när jag såg inläggen kände jag mig hel igen!

En annan blogg jag har saknat under helgen är min egen faktiskt, känns så skönt att ha någonstans att skriva av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0