Fly från verkligheten

förlåt om jag klagar men jag tror att jag har rätt till det i min egen blogg!

Usch usch, idag har jag haft hela dagen på mig att göra det jag ska; argumentation och förberedelse inför mitt möte med en person som ska ingå i mitt projektarbete. Men jag orkar verkligen inte ta tag i det! Har kommit en bit på argumentationen men behöver en vecka till på den känns det som.
Det jag gör är att jag flyr från allt jag ska göra hela tiden; ska jag inte duscha så ska jag laga mat och snart ska jag till körksolan. Det är så skönt när man sitter på körkortsteorin och slipper tänka på allt man har hemma. Nån som känner som jag?

Kommentarer
Postat av: lie

det är så man gör, lägger energi på sånt man inte måste få klart! tyvärr ^^

2008-10-14 @ 17:25:28
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0