Godissugen


Igår var jag i Ystad med familjen eftersom vi hade husvisning. Jag köpte en tjock vinterjacka som är perfekt när jag köar till Mcfly i november. Sedan fikade vi på Hartmans; räkmacka och varm choklad, åh vad gott!
Igår var det även en sån dag då jag får göra precis vad jag vill utan en massa måsten. Det blev att sitta framför datorn hela dagen, kändes lite sådär, men jag gillar ju det så varför skulle jag inte ha suttit där? Godis och popcorn blev det också, åh vad jag älskar godis, hade lätt kunnat cykla och köpa en påse nu för jag är så sugen på allt.
Men nej! Ska träna vid 16 och så ska jag plugga lite.


 

Syster























                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: lie

söte-ida!

2008-10-19 @ 22:52:12
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0