Little Joanna's got big brown eyes

Idag hade jag bara en lektion; religion, för att de andra var inställda. Härligt! Efter lektionen gick jag, Sigrid och Joanna på stan och tittade runt lite. Jaa Joanna är äntligen i Sverige och hälsar på. Hon var vår utbytesstudent i tvåan och det känns verkligen jätteroligt att hon är här!
 Senare gick vi hem till Ditte där vi spelade gitarr och piano tillsammans. Riktigt mysigt! Sen fikade vi och så. Var tvungen att åka hem vid 15 eftersom jag skulle lämna in ett religionsarbete och så ska jag till kören. Snart ska jag dit och det ska bli lika kul som alltid!

Den här dagen känns bra och jag hoppas att den blir bättre. Snälla ge oss huset nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0