Medgravid..tss

Var i skolan som jag brukar vara dessa dagar i veckan. Jag och några till kom på en väldigt rolig uppgift som vi ska arbeta med på religionen. Vi ska leva enligt kristendomen, judendomen och islam i några dagar i taget, och så ska  vi fira någon högtid tillsammans. Vi ska fota och filma det som vi sedan ska redovisa för klassen. Tror det kommer bli jättekul och om jag inte äter griskött någon dag så är det för att jag är muslim just den dagen.

Var och tränade step innan idag som var riktigt kul! När jag kom hem åt jag kaka som mamma hade köpt, jag blir "medgravid" med henne eftersom hon alltid köper något gott och det är inte lätt att hålla fingrarna i styr då. Gott är det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: lie

idag var jag och du medgravida! :D

2008-10-18 @ 00:51:25
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0