Någon gjorde mig glad

Ett litet avbrott i mitt skrivande av min engelska uppsats.

Jag hade en lektion på morgonen sen åkte jag hem för att senare återvända till skolan igen för att ha danska. Men det kom ingen till danskan så jag gick mot H&M för att köpa strumpor, hittade även ett torrschampo från Lee stafford för bara 40 kr! Riktigt kap eftersom det kostar 79 kr annars. Man är inte dum, och lite roligt att jag häromdagen tänkte på att det skulle vara bra med ett torrschampo så att man slipper tvätta håret så ofta.

Påvägen till H&M träffade jag på Ditte och en etta som hon gick med (pinsamt att jag inte kommer på hennes namn, eftersom jag har pratat med henne litegrann). Vi stod och pratade lite och sen när jag skulle gå säger hon som går i ettan; "Du verkar trevlig!" åhh vad jag blev glad, sken upp som en sol! hehe.

Nu ska jag återgå till min uppsats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0