Promenad med födelsedagstankar

Det blev ingen träning på SjöboFitness eftersom det var fullt. Så jag fick cykla hem igen och istället tog jag en promenad på 1 timme. Blev mycket fundernade under den tiden. Bl a. hur jag ska fira min födelsedag som är den 1 december. Tänkte fira den 6:e för att det är en lördag och eftersom jag har väntat på att få gå ut och festa i mer än ett halvår nu (har inte tänkt och längtat så mycket innan eftersom ingen annan varit 18) så ska jag minsann göra det. Alla som vill får följa med! Längtar dit!
Men först är det att längta till England som jag också gör. Bara det att det känns inte verkligt att jag ska dit och då tänker jag inte på det så mycket. Men när det väl närmar sig så kommer jag ha en massa pirr i magen. Tänk att jag snart ska se Mcfly igen, åhhh med dvdinspelning och allt!




Kommentarer
Postat av: lie

jag hänkar babe! :D

2008-10-19 @ 18:48:55
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0