Råsunda

Var i Stockholm i helgen för att se Sverige och Portugal spela. När vi kom till Stockholm tog vi tunnelbanan in till Gamla stan och Södermalm. Det var hur mysigt som helst och jag gillar Stockholm jättemycket! Senare på kvällen var det dags för fotboll. Åh gud vad det var bra! Att se det live var sjukt underbart och något jag definitivt ska göra om, kanske 6 juni när Sverige spelar mot Danmark. Vill bara uppleva allt igen! På söndagen, alltså igår, när vi skulle hem körde vi lite i Stockholm, hehe lite egen sightseeing innan vi skulle hem. Sen väntade 8 timmars bilresa hem, då jag sov ganska mycket. Man kan sammanfatta denna helgen som en av de bästa i mitt liv!

Bilder finns på min bilddagbok; http://dulcelafresa.bilddagboken.se/p/show.html?id=279752263&directlink=1

Kommentarer
Postat av: T'res

Vad bra att du hade det kul! Jag blir så avundsjuk!

2008-10-14 @ 12:15:36
URL: http://ceilear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0