Snygga tjejer ska besegra Portugal?

Sitter och fryser även om mitt rum är det varmaste i hela huset. När jag fryser känner jag inte för att göra någonting som tex. träna som jag ska göra snart. Men jag ska dit, nu har jag väntat hela veckan så detta får inte stoppa mig!

1 dag kvar tills Sverige-Portugalmatchen på Råsunda!
Såg en artikel om det på msn:s hemsida, där det stod om hur vi skulle kunna besegra Portugal eftersom vi har så många skadade spelare. Alternativet var att sätta snygga tjejer på den nedersta raden på Råsunda för Ronaldo är tydligen riktigt svag för det. Rätt kul! Artikeln finns här; http://sport.msn.se/news/1930815/sveriges_hopp_-_snygga_brudar

Nu är jag varm igen så jag passar på att sticka iväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0