Stolt nästan icke-uppskjutare

Jag har faktiskt fått en del gjort även om jag fortfarande skjuter upp saker, men det går framåt. Känns bra! Har även jobbat lite med mitt projektarbete som jag snart ska fortsätta med. Skriva loggbok får man inte glömma, puh.

Lyssnar lite på Celine Dion. Hon sjunger jättebra live, hade inte varit fel att se henne någon gång. Men de flesta av mina konsertpengar går till Mcfly eftersom de är dem jag prioriterar mest. Efter att ha sett dem 5 gånger har jag fortfarande inte tröttnat! Man kan aldrigt tröttna helt enkelt.

Om Raise your voice blir färdig ikväll ska jag se den innan jag somnar! En riktig mysfilm!

Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag är också sådan, skjuter upp saker. Så jag blir helt överraskad när jag gjort mycket läxa och knappt har något kvar!

2008-10-09 @ 22:02:07
URL: http://ceilear.blogg.se/
Postat av: lie

åh typ sju veckor kvar(snart 6 veckor på måndag) :D

2008-10-10 @ 10:25:59
URL: http://hejemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0