Bio!

Idag är det en lite stressig dag/kväll, fast jag känner mig riktigt lugn. Klockan 15 ska jag cykla till busstationen för att ta bussen till Lund där jag ska shoppa lite nödvändiga saker, som strumpor, klämmor och diadem. Har alltid mitt diadem när jag ska tvätta ansiktet men igår gick det sönder när jag skulle ta på mig det. Typiskt! Och nej jag har inget stort huvud. Så idag blir det att köpa ett nytt. Sedan ska jag möta Veronica halv sex och vi ska på bio klockan sex då vi ska se Patrik 1,5 år. Det kommer bli stressigt men skönt när vi väl kommit in på bion. Ska bli väldigt kul i alla fall!

Innan jag ska iväg tänkte jag köra med min yoga dvd, som jag inte har gjort på evigheter. Den är jobbig, men det är skönt efteråt.  Skulle egentligen ha sprungit idag men vädret lockar inte. Jag ska även hinna med att se på en dansk film som jag har i läxa.



Kommentarer
Postat av: lian

ha det så kul min lady! :D

2008-09-30 @ 14:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0