Den perfekta läxplatsen

Nu är jag hemma från bion. Patrik 1,5 är verkligen värd att se, riktigt roligt! Hahah, skrattar bara jag tänker på det med knivarna.

Under kvällen har jag funderat vilka ställen det finns att plugga på, alltså typ som bibliotek, café och sådär. Det funkar nämligen inte att plugga hemma för mig. Finns så mycket annat som lockar och det är inte mycket som blir gjort. Är det någon som har nåt tips så bara kom med det! Funderar på att åka in till Lunds eller Malmös stadsbibliotek någon dag, tisdagar kanske eftersom jag är ledig då. Där är det många studenter då det känns som en riktig studiemiljö.

Idag fick jag en längtande känsla av att börja läsa på högskola efter gymnasiet. När man själv får välja kurser som man är intresserad av kan det nog bli kul! Ska kolla igenom kurskatalogen innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: linnea

lunds statsbibliotek är alltid bra. fast om jag sitter i cafét där så slutar det alltid med att jag bara sitter och tittar på folket runtomkring ^^

2008-10-02 @ 21:35:15
Postat av: linnea

lunds statsbibliotek är alltid bra. fast om jag sitter i cafét där så slutar det alltid med att jag bara sitter och tittar på folket runtomkring ^^

2008-10-02 @ 21:35:47
Postat av: Anonym

Har varit där någon gång med mamma och det var rätt mysigt, så dit ska jag nog ta mig nån dag :)

hehe man får pausa mellan åt. Är det dyrt på caféet?

2008-10-02 @ 21:47:30
Postat av: Anonym

Postat av Eve*

2008-10-02 @ 21:47:49
Postat av: Åsa

Oh, jag vill verkligen se den filmen!! har bara sett trailern, men jag skrattar ändå helatiden! =)



Ja, det kan vara bra att komma iväg hemmifrån för att plugga. man känner sig så mycket seriösare då också! =)



trevlig kväll!

2008-10-02 @ 21:50:22
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0