Duktiga jag

Äntligen är jag färdig med min stilanalys i litterturvetenskap. Gjorde den färdig på hålan jag har nu. Snart är det lektion i just litteraturvetenskap. Slutar skolan 16.20 så det blir en lång dag. När jag kommer hem ska jag direkt sticka till aerobicen, alltid lite stressigt på måndagar men det får man ta. Man är ganska van vid stress efter ett studentliv på 12 år. Inte riktigt så många år eftersom man lekte mest i de första årskurserna. Sen blir det att plugga och senare såklart idol! Nu börjar den riktiga tävlingen.

Nu får jag ta och roa mig i en halvtimme innan lektionen börjar.

Kommentarer
Postat av: Birsen

ok. Ja jag komme rju ha min man med så tror int ede glor då :-))...nää va jobbiga typer. Jag kan ju fan ingen franska. Det är typiskt fransktalande länder. fransmännen är likadana. puckosar....ja ja det löser sig säkert jag har ju själv en utländsk temprament hihih sen ser jag ju nästan ut som dom kanske så jag får kanske vara i fred...

huvudsaken är ju att vi har en vecka bara för oss själva...

ha en fortsatt trevlig dag. såg att du ska på aerobic...jag ska spinna...hur nu jag ska orka det...känns så stressigt med allt jag måste hinna innan.

2008-09-29 @ 10:40:38
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0