en onödig måndag

Idag är jag ganska arg för jag började klockan 8 för att ha mentorssamtal i en halvtimme. Sen börjar jag inte min nästa lektion förrän 11. Efter den lektionen har jag en håla till klockan 15. Jag frågade min mentor om jag kunde flytta mitt mentorssamtal men det gick inte! Ska jag palla sitta i skolan och göra ingenting varje måndag, då jag inte får någonting gjort eftersom jag inte jobbar så bra i skolan. Jag kan heller inte åka hem för jag hinner vara hemma en halvtimme och sen måste jag åka igen. Busstiderna är inte de bästa! Är så arg så jag har lust att gråta.

Kommentarer
Postat av: lian

gyymman! dom kan nog ändra det herregud, så svårt ska det inte vara!

2008-09-01 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0