Mamma 40 år

Igår fyllde mamma 40 år då vi var på Elysé i Malmö och åt. Vi åt fondue och en jättegod efterrätt som jag knappt orkade äta. Var helt slut och helt mätt när jag kom hem!

När jag sa till mina klasskompisar att min mamma fyllde 40 så tyckte de att hon var ung. Jag kan hålla med om det eftersom hon bara var 22 år när hon fick mig! Det är rätt tidigt att skaffa barn vid den åldern idag och jag tror inte själv att jag kommer göra det. Därför beundrar jag henne som vågade/ville göra det. Och nästan 20 år senare är hon gravid igen, det är rätt kul!

Så grattis än en gång till min kära mamma! Här kommer lite bilder från igår:


Mamma är världens gladaste idag


Syster och jag


Riktigt god efterrätt! Synd bara att man inte orkade äta upp hela


Kommentarer
Postat av: lian

ser riktigt gott ut babe! (:

2008-09-18 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0