Min lediga dag

Idag är det tisdag och det är den dagen jag inte har något på mitt schema. Så idag ska jag packa inför Turkiet, påbörja mitt projektarbete och göra min egen Sushi. Ni fattar inte hur sugen jag har varit på Sushi den senaste tiden, och eftersom jag inte har så mycket pengar ska jag göra min egen billiga variant. Fylla skivad gravad lax med ris och gurka, kanske inte blir lika gott som vanlig sushi men tror ändå det blir gott. Vi får väl se!

Jag har förresten ändrat uppgift på mitt projektarbete. Istället ska jag göra en bok om studieteknik, där jag skriver tips på hur man gör plugget roligare och lättare samt att jag ska skriva om vilka olika inlärningssätt och studietekniker det finns. Min handledare tyckte att det var en jättebra idé och jag själv tror att det kommer bli rätt så kul och llärorikt eftersom jag inte själv har hittat ett bra inlärningssätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0