Pigg

Imorse vaknade jag pigg klockan 5.15, vilket var alldeles för tidigt eftersom jag inte skulle gå upp förrän 5.50. Men jag tänkte att om jag somnar om kommer jag antagligen bli ännu tröttare så jag gick upp istället.
Hade bara tre lektioner idag och sedan var det information om körkortsteroin i aulan, som jag snart måste anmäla mig till.
Jag hann även med att växla pengar till Turkiet, 300 kr fick räcka. Eftersom jag åker med familjen betalar dem det mesta förutom souvenirer och kopior. Måste verkligen snåla med pengarna nu. Speciellt när jag precis fick reda på att jag fick all min lön i juli. Jag som trodde att jag skulle få lön i augusti också. Men livet är inte alltid rättvist!

Vid fem ska jag till kören, ska bli jättekul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0