Sen får det bli nya friska tag

Det blir ingen bio imorgon som vi hade tänkt. Det var bara jag och S som kunde så vi tänkte ta det en annan dag när fler kan. Men desto mer får jag gjort i litteraturkunskapen, alltid nåt positivt!

Hela kvällen har jag legat och degat framför soffan, datorn och ja ska snart dega i sängen eller snarare sova. Ingen träning har det blivit denna vecka. Det ska bli en vilovecka fullt ut så att jag förhoppningsvis kan ta nya friska tag nästa vecka. "Nya friska tag" låter som ett brev man får från en förening efter ett uppehåll; "Välkommen till en ny fotbollssäsong då vi hoppas att du har haft ett skönt lov och är redo för nya friska tag" Typ..
Eller så får man inte alls såna brev, bara jag som fått för mig det eftersom det låter så logiskt på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0