Sol och ny frisyr

Åh vilket härligt väder det har varit idag, har passat på och sola. Och idag har jag även varit hos frisören vilket jag egentligen skulle göra nästa vecka. Men Jessika, som min frisör heter, frågade om jag hade tid idag och det var perfekt. Annars brukar det vara svårt att få tid så nära inpå. Jessika är verkligen jättebra och idag satte hon i volympuder i håret som jag såg att Blondinbella också har testat. Det blev volym som har hållt än men burken var pytteliten men den ska tydligen vara dryg. 160 kr kostar den, lite dyrt men det kan nog vara värt pengarna för man kan även använda den mellan hårtvättarna så att man slipper tvätta håret så ofta. Men jag köpte inte den idag, tyckte det var lite mycket pengar att lägga ut bara sådär. Kanske kan spara till den och köpa den sen någon gång.

Såhär blev min frisyr, fick en lugg idag;


Kommentarer
Postat av: Hanna

Finfint!!

2008-09-28 @ 18:52:42
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0