Tråkig nyhet

Idag loggade jag in på Sterlings hemsida för att se om ryktet med att vårt flyg till England var inställt stämde. Och det gjorde det! Det fanns inga andra dagar då de flyger så de lägger väl ner eller strejkar. Har inte fått pengarna som de ska betala tillbaka, får se när jag kommer hem om jag har fått det då. Annars blir det att ringa och klaga. Sånt här är så tråkigt!

Men nu struntar jag i det för senare ska jag till Gondolen och äta med familjen, fira att vi ska på semester. Säger det en gång till; ska bli så skönt att åka iväg från allt ett tag! Tar tag i allt jobbigt när jag kommer hem och nu ska jag bara njuta.
Men först städa rummet och packa klart innan det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0