Vart tog allt bloggläsande vägen?

För någon månad sen tror jag det var, så läste jag minst tio olika bloggar dagligen. Nuförtiden läser jag kanske fyra stycken! Hur kommer det sig att jag har glömt bort alla andra bloggar? Antagligen för att de inte skriver om intressanta grejer. Kändes lite skumt när jag kom på mig själv med hur många bloggar jag läser idag jämfört med bara någon tid sen. Men det handlar ju också om tid. För någon månad sedan hade jag sommarlov och då hade man all världens tid att läsa bloggar. Nästan för mycket tid för då blev jag alltid så besviken när jag hade läst igenom alla. Nu tycker jag bara det är skönt att jag känner att jag inte måste läsa så många bloggar. Jag har kommit ur missbruket! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0