2 månader till studenten

Det blev mycket prat om studenten på min och Emilys picknick igår och jag kom att tänka på att det idag är den 12 april, vilket betyder att jag tar studenten om exakt 2 månader! Känns helt sjukt! Det känns också både kul och jobbigt. Kommer verkligen sakna alla vänner som drar vidare åt olika håll. Jag själv vet inte riktigt vad som händer, förhoppningsvis får jag jobb för jag hade inte tänkt börja plugga direkt. Får jag inte jobb får jag hoppa på någon utbildning eller något, så att jag får pengar. Det löser sig!


Snart är det vår tur!


Kommentarer
Postat av: Elli

bild fran min student ju :)

du far skicka dom bilderna till mig.

2009-04-12 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0