En fin tisdag

Dagen började med att jag såg några avsnitt av "The Hills" säsong 1. Om ni vill se, kan man se det helt gratis på mtv.com/ontv! Jag älskar verkligen "The Hills" och Lauren Conrad är så snygg! Och alla andra för den delen med, hehe. Sedan vid 1 åkte jag in till skolan men lektionen var inställd så det vara bara att åka hem igen. Men vad gjorde det, för jag träffade Elin som alltid gör en lika glad!

Det har varit riktigt varmt idag och nu ser jag fram emot att få sätta mig i solen och skriva mitt kåseri som ska vara inlämnat imorgon.
Ha det fint!


Idag har jag min rosa, våriga blus på mig.

Kommentarer
Postat av: Bättan

sv: Då tycker jag synd om dig, för iaf jag är förvirrad till tusen! :O

2009-04-14 @ 16:19:05
URL: http://emofisk.blogg.se/
Postat av: sigrid

Den blusen är jättefin eve!

Ska bli kul att ses imorgon! :)

2009-04-14 @ 19:28:51
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0