En toppendag



Idag har verkligen varit en toppendag! Började min dag med att åka till skolan vid 1 och på bussen blir jag uppringd angående ett sommarjobb jag sökt och blir kallad till intervju. Efter gitarrlektionen som var min enda lektion idag, mötte jag upp Linda då vi gick och åt på Max.

Senare gick vi till ungdomsgruppen som började med Taizémässa (gudstjänst, fast kortare och mysigare) ,då vi satt inlindade i en filt eftersom det alltid är kallt i klostret. Det var mysigt och kändes skönt att bara vara där för ett tag och glömma det man vill. På ungdomsgruppen dansade vi afrikansk dans och det var superroligt!

När jag kom hem möttes jag av två kuvert varav det ena innehöll mitt Visakort och det andra en bonuscheck på 50 kr från H&M. Det var verkligen en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0