födelsedagsfest

I går vaknade jag bakis, men det var ingen nöd för några timmar senare skulle jag till Ystad för att fira Linda och Hanna. Blev en nykter kväll och det var det inget fel på. Vi hade verkligen jätteroligt! Eftersom att det var "Manly men" -tema så var jag utklädd till polis. Inte så mycket dock; hade en ljusblå skjorta och handbojor. Det bjöds på mat och annat gott. Senare stack vi till Donna Gina där jag träffade Lie, Emily, Hanna R och några andra. Även Wille kom på oväntat besök.

Efter Donna Gina gick vi till Bar á bar, där det dansades lite men mest blev det att sitta ner. Var ganska trött och sliten. Därefter blev det Max innan Lies mamma kom och hämtade oss vid 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0