Idag tar jag tag i det

Sitter i min säng med en kopp kaffe vilket behövs nu när jag ska börja plugga. Har en massa att göra och jag har som vanligt skjutit upp allt till slutet av skolveckan. Men ikväll ska jag ta tag i två av uppgifterna jag har.

Idag hade jag en lektion i skolan, det börjar bli en vana nu då vi inte har många av lektionerna pga eget arbete. Efter skolan följde Sigrid med mig då jag skulle handla kläder och grejer till lördag då jag ska på maskerad med "manliga män" -tema. Tänkte vara polis så jag köpte en ljusblå skjorta och handbojor i leksaksaffären. Det kommer bli kul!
Köpte även en topp som jag förmodligen ska ha på fredag då det är 50-dagarsfest.

Tänkte lägga in bilder på det jag köpte, men måste först ladda kameran så det kommer upp senare!

Dags att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0