Lördag med familjen

Igår spenderade jag min dag med familjen. Eftersom att jag sov över hos Sigrid och mina föräldrar hade vägarna förbi Ystad så hämtade dem upp mig. Medans vi väntade på min låtsaspappa Ulf som var och pratade jobb, körde vi till Statoil och käkade sallad till lunch. Deras nya sallader är riktigt goda! Ulf har precis blivit varslad men det verkar ordna sig med jobb ändå då han har fått lite andra erbjudanden. Det känns skönt!

Senare på eftermiddagen åkte vi till mina bonus-farföräldrar (alltså Ulfs föräldrar) i Östra Grevie och åt middag. Det blev lammstek, efterrätter och annat gott. Min bonusfarmor kom ihåg att jag gillade lamm men det kom inte jag ihåg. Jag åt det i alla fall och det var ganska gott. Tar lite tid innan man lär sig gilla det. Däremot älskar min yngsta syster Ida lamm och gjorde det sen första början hon smakade det. Ni skulle sett henne när vi åt buffé och det fanns lamm. Hon åt nästan inget annat!


I lördags var jag ganska trött efter fredagens partaj.
Jag har på mig en vit skjorta och jeansleggings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0