Lund it was

Efter en vanlig skoldag kryddade jag till vardagen med att åka in till Lund och träffa Veronica som är nere från Jämtland. Vi tittade lite i affärer och jag provade två klänningar till studenten på MQ, men köpte ingen. Vill titta i andra affärer först, annars kommer jag bara ångra mig om jag redan har köpt en och hittar en finare. Sedan blev vi jättehungriga så vi gick till Mcdonalds och åt vars en Big Mac. Känner att mina vanor har gått rent åt helvete denna veckan, det får bli bättre tag nästa vecka. Köpte nämligen godis också innan vi tog bussen hem.

Nu sitter jag här och måste snart börja plugga på mina 1000 glosor, jaa över 100 är det i alla fall. Men jag har ju mitt godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0