Nere men påväg upp

Har känt mig lite nere nu de senaste dagarna, därför det inte blivit nåt blogginlägg på någon dag. Men nu känns det faktiskt bättre för jag vet ju varför jag är nere. Eftersom att jag jobbar och har jobbat mycket ensam så har jag inte haft något socialt liv direkt. Förutom när jag träffade Wille i måndags vilket verkligen var jättekul! Men man måste väl ha några tråkiga dagar för att kunna uppskatta de roliga.
 
Ikväll blir det hockeytittande med pappa, rött vin och chips. Inte för mycket vin bara, ska ju jobba imorgon! Imorgon är min sista dag på jobbet och det är dessutom bara en halv dag, sen bär det av hem till Sjöbo. Ska bli skönt att komma hem för det är trots allt där jag har mitt liv.

Kommentarer
Postat av: sigrid

Förstår dig! Jag ska jobba nu i slutet av lovet och räknar då med att ta en "paus" från mitt liv.

Känner mig faktiskt riktigt sugen (!) på att börja skolan för att få in vardagsrutinerna igen!

2009-04-08 @ 20:05:22
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0